Šperos.lt > Vadyba > Verslo planai > Verslo planas: "Oriflame" kosmetikos platinimas IĮ "Klasikinė mada"

Verslo planas: "Oriflame" kosmetikos platinimas IĮ "Klasikinė mada"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įmonės pristatymas. Trumpa įmonės charakteristika. Istoriniai duomenys. Trumpas investicijų apibūdinimas. Trumpas investicijų apibūdinimas. Planuojamos investicijos. Oriflame produktų ir paslaugų privalumai. Projekto įgyvendinimo planas. Investicijų įgyvendinimo grafikas. Įmonės vadovės pristatymas. Marketingas. Mikroaplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. IĮ "Klasikinė mada" veiklą reglamentuojantys įstatymai. IĮ "Klasikinė mada" situacijos analizė. IĮ "Klasikinė mada" SSGG analizė. Marketingo komplekso elementų analizė. Prekė. Kaina. "Oriflame" ir "Avon" prekės ženklų kosmetikos prekių palyginimas. Pateikimas. Rėmimas. Marketingo biudžetas. "Oriflame" prekės ženklo pozicionavimas. IĮ "Klasikinė mada" įmonės rizika. Rizikos veiksniai ir jų neutralizavimo būdai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

41 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Alytaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 123.34 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą