Santrauka. Verslo aprašymas. Idėjos pagrindas. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Veiklos tikslai. Ekonominiai tikslai. Socialiniai tikslai. Rinkodara. Rinkos vertinimas. Įmonės makroaplinka. Ekonominė aplinka. Teisinė–politinė aplinka. Teisės aktai svarbūs rinkodaros veiklai. Įmonės mikroaplinka. Tiekėjų analizė. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Įmonės vietos pagrindimas. Rinkodaros planas. Prekė. Kaina. Pasiskirstymas. Rėmimas. Reklamos priemonių išlaidos. Marketingo biudžeto projektas. Pardavimų prognozė. Veiklos planas. Patalpos ir įranga. Tiekėjai ir atsargos. Įmonės organizacinė struktūra ir personalo valdymas. Finansinis planas. Kredito grąžinimo grafikas. Ilgalaikis turtas (pagrindinės priemonės). Veiklos sąnaudos. Išvados.