Marketingo planas. Situacijos analizė. Įmonės makroaplinka. Įmonės vieta. Įmonės mikroaplinka. SWOT analizė. Marketingo tikslas. Paslauga. Kainų politika. Pardavimo strategija. Rėmimas. Marketingo biudžetas. Pardavimų prognozės. Pardavimų prognozės optimistiniu variantu. Pardavimų prognozės tikėtinu variantu. Pardavimų prognozės pesimistiniu variantu. Organizacinis planas. Nuosavybės forma. Patalpos ir įranga. Atsargos. Organizacinė valdymo struktūra. Personalas. Pareigos. Teisės. Atsakomybė. Darbo užmokestis. Pesimistiniu variantu. Tikėtinu variantu. Optimistiniu variantu. Rizikos įvertinimas. Finansinis planas. Ilgalaikis turtas (Pagrindinės priemonės). Pradinės išlaidos. Finansiniai poreikiai ir ištekliai. Veiklos sąnaudos (pesimistiniu). Veiklos sąnaudos (tikėtinu). Veiklos sąnaudos (optimistiniu). Pelno (nuostolio) apskaičiavimas (pesimistiniu variantu). Pelno (nuostolio) apskaičiavimas (tikėtinu variantu). Pelno (nuostolio) apskaičiavimas (optimistiniu variantu). Pinigų srautų ataskaita (optimistiniu variantu). Išvados.