Įvadas. Siūlomo projekto esmė. Marketingo planas. Rinkos analizė. Paslaugos vartotojai. Tikslai ir uždaviniai. Kainos. Reklama. Įmonės SSGG analizė. Pajėgumų planas. Gamybinio pajėgumo ir gamybinės programos apskaičiavimas. Pardavimų prognozė (optimistinis, pesimistinis ir tikėtinas variantas). Naujos įmonės paslaugų planas. Organizacinis planas. Įmonės juridinė forma. Personalas. Finansinis planas. Investicijos pastatams ir įrangai. Išlaidos pastatų nuomai. Išlaidų žaliavoms ir medžiagoms apskaičiavimas. Energetinės išlaidos. Išlaidų darbo užmokesčiui apskaičiavimas. Paslaugų kaštų (savikainos) apskaičiavimas. Paslaugos pelningumo nustatymas. Projekto finansavimo poreikis ir šaltiniai. Projekto efektyvumo įvertinimas. Grynųjų pinigų srautas. Investicinio kapitalo atsipirkimo laiko nustatymas. Projekto grynoji esamoji vertė. Kapitalo pelningumo indeksas. Lūžio taško analizė. Išvados.