Įmonės veiklos kryptys ir tikslai. Potencialūs konkurentai. Potencialūs vartotojai. Siūlomo projekto esmė. Idėja. Pagrindiniai parametrai. Marketingo planas. Rinkos analizė. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Vartotojo elgesio faktoriai įtakojantys šokolado gaminių pirkimą. Marketingo rinkinys (kompleksas). Prekių politika. Kainų nustatymo metodas ir panaudotos kainų strategijos. Produkcijos savikainos skaičiavimas. Pateikimo politika. Pardavimų prognozės. Gamybos planas. Gamybos procesas. Patalpos. Technologinė įranga. Gamybiniai pajėgumai. Žaliavos ir medžiagos. Atsargos ir sandėliai. Organizacinis planas. Juridinė įmonės forma. Įmonės organizacinė struktūra. Personalas. Finansinis planas. Lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Pelno (nuostolių) ataskaita. Balansas. Pinigų srautų ataskaita. Lūžio taško radimas. Ekonominiai finansiniai rodikliai. Rizikos vertinimas. Silpnos firmos vietos. Galimi sunkumai ir kliūtys. Alternatyvios strategijos. Priedas (1).