Referatas ir PowerPoint pristatymas. Planuojamo verslo aprašymas ir įvertinimas pasirinktame segmente. Valdymo objekto aprašymas įvertinimas pasirinktame segmente. Valdymo vizijos, misijos ir pagrindinio tikslo numatymas. Valdymo grupės formavimas. Verslo strategijos numatymas. Įmonės rūšies parinkimas. Įmonės galimybių ir konkurencingumo įvertinimas specialių analizės modelių pagalba (SPACE, PEST, SWOT analizė, Bostono matrica). Makroaplinkos analizė ir aplinkos stabilumo nustatymas. Mikroaplinkos analizė ir konkurencinio pranašumo nustatymas. Įmonės potencialo ir finansinio pajėgumo įvertinimas. Marketingo strategijų alternatyvos ir jų atranka. "Makinzi" matricos sudarymas. Produkto pateikimo vartotojui sprendimui. Produkto kainos ir pardavimo masto nustatymas. Produkto rėmimo sprendimai. Reklaminės kampanijos organizavimas. Išvados. PowerPoint pristatymas (18).