Įvadas. Tyrimo objektas — UAB "Telesat" veikla. Santrauka. Verslo plano teorijos analizė. Įmonės ir paslaugos apibūdinimas. Marketingo aplinkų charakterizavimas. Marketingo plano apžvalga įmonėje. Personalo vadyba įmonėje. Finansų plano reikšmė įmonėje. UAB "Telesat" veiklos analizė. UAB "Telesat" ir jos teikiamų paslaugų apžvalga. UAB "Telesat" veikiančios marketingo aplinkos. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė–kultūrinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinka. Pirkėjai. Pardavimo tarpininkai. Pardavimo pagalbininkai. Tiekėjai. Konkurentai. UAB "Telesat" marketingo plano. charakterizavimas. Kabelinė televizija ir radijas. Kabelinis internetas. Reklama televizijoje. Paskirstymas. Vieta ir patalpos. Rėmimas. UAB "Telesat" SSGG analizė. UAB "Telesat" personalo vadyba. UAB "Telesat" finansinis planas. Išvados.