Šperos.lt > Vadyba > Verslo planai > Projektų valdymas (4)

Projektų valdymas (4)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Projektinio valdymo aktualumas, tikslas, uždaviniai. Projektinio valdymo prielaidos. Charakteringiausi "kietojo" ir "minkštojo" valdymo posistemių elementai. Projekto sąvokos apibrėžimas, svarbiausios projekto savybės. Projektų klasifikacijos schema. Įvairių projektų svarbiausios charakteristikos, jų privalumai ir trūkumai. Įvairių projekto gyvavimo ciklų apibrėžimas ir palyginimas. Projekto realizavimas ir jo eigos dalinimas į fazes. Gaminio raidos ciklas. Projekto įgyvendinimo fazių trukmė. Galimumo (palankumo) tyrimų aspektai. Ikiprojektinių tyrimų aspektai. Funkcinių tyrimų klasifikavimas. Projektiniai tyrimai (techninis – ekonominis investicijų pagrindimas. Investicinė (įgyvendinimo) fazė ir jos etapai. Eksploatacinės fazės apibūdinimas. Priešinvesticinių tyrimų įgyvendinimo problemos. Buhalterinių sąvokų verslo projektuose naudojimo problemos. Strateginė verslo planavimo orientacija. Baziniai projekto strategijos principai. Verslo projekto aplinka. Daugiafunkcijinė verslo projekto paskirtis. Metodiniai struktūrizavimo pagrindai. Projektinių tyrimų metodikos bei atskirų jo dalių (tyrimų) atlikimo tvarka. Projekto istorija ir jo atsiradimo prielaidos. Žaliavos ir ištekliai. Projekto išdėstymo vieta. Technologijos parinkimas ir statybos projektavimas. Projekto organizacinė struktūra ir valdymo forma. Darbo ištekliai. Darbuotojų apmokymo problemos. Projekto įgyvendinimo planavimas ir biudžeto sudarymas. Marketingas – svarbiausia projektinės veiklos rezultatų realizavimo priemonė. Marketingo elementų analizė. Projekto strategijos patikrinimas marketingo atžvilgiu ir alternatyvių strategijų identifikavimas. Marketingo tyrimų atlikimo tvarka. Vartotojų analizė ir rinkos segmentacija. Paklausos įvertinimas ir tikslinių rinkų atrinkimas. Įmonės konkurentabilumo analizė. Socialinės – ekonominės aplinkos analizė. Prognozuojamos marketingo informacijos įvertinimas.Jautrumo analizės taikymas. Projekto strategijos apibrėžimas (nustatymas). Marketingo koncepcijos apibrėžimas. Kainodara ir kainų politika. Marketingo planavimas. Finansinio ir ekonominio verslo projektų vertinimo ypatumai. Grynoji dabartinė vertė. Investicijų atsipirkimo laikotarpis. Vidinė pelno norma – vienas iš reikšmingiausių rodiklių, analizuojant verslo projektų efektyvumą. Rentabilumo indekso ir investicijų efektyvumo koeficiento nustatymas. Investicijų efektyvumo vertinimo ypatumai, atsižvelgiant į infliaciją. Verslo projektų ekonominio įvertinimo problemos. Verslo projektų finansavimo sistemos plėtros ir taikymo galimybės. Projekto finansavimo būdai ir šaltiniai. Projektinio finansavimo organizavimas. Rizikos ir neapibrėžtumo vertinimo problemos verslo projektavime. Rizikos ir neapibrėžtumo apibrėžimas ir klasifikacija. Rizikos grupės. Rizikos ir neapibrėžtumo analizės metodai. Rizikos valdymo uždavinių svarbiausiose projekto gyvavimo fazėse struktūra. Rizikos valdymo modeliai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

32 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 81.44 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą