Įvadas. Verslo įmonės pristatymas. Santrauka. Makro aplinka. Socialinė- kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Ekonominė aplinka. Politinė- teisinė aplinka. Ekologinė aplinka. Demografinė aplinka. Makro aplinkos įvertinimas ir aplinkos stabilumas. Mikro aplinka. Konkurentai. Pirkėjai- paslaugų vartotojai. Tiekėjai. Nauji varžovai. Konkurencinio pranašumo ir stabilumo įvertinimas. Rinkodaros planas. Potencialūs vartotojai. Segmentavimas. Potencialūs konkurentai. Produktas (paslauga). Asortimentas. Kainos ir jų nustatymas. Rėmimas. Reklama. Populiarumas. Organizacinis planas. Įmonės organizacinė struktūra. Finansai. Pradinės išlaidos. Reikalingos patalpos. "Saulėta oazė" darbo metų finansinis ir ekonominis įvertinimas pajamų ir sąnaudų struktūra. Rizikos įvertinimas.