Įvadas. Verslo plano aktualumas. Santrauka. Verslo aprašymas. Paslaugos aprašymas. Vadyba, personalas, organizavimas. Organizacinė valdymo struktūra. Personalo planavimas. Reikalavimai darbuotojams. Personalo parinkimas. Personalo mokymas ir kvalifikacijos kėlimas. Personalo darbo apmokėjimas. Teisės. Atsakomybė. Rinkos marketingas. Rinkos galimybių analizė. Bendras rinkos aprašymas. Vartotojų aprašymas. Konkurentų įvertinimas. Marketingo komplekso elementai. Marketingo tikslai ir strategija. Kainų strategija. Rėmimas. Pardavimų prognozės. Finansinė informacija. Lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Pelno (nuostolio) ataskaita. Pinigų srautų ataskaita. Sąnaudų prognozė. Rizikos faktorių įvertinimas. Išvados.