Įžanga. Santrauka. Verslo aprašymas. Verslo idėja. Verslo tikslai, užduotys. Kaip planuoti verslą. Verslo plano sudarymas. Produkto aprašymas. Vadyba ir personalas. Organizacinė struktūra. Personalo planavimas. Reikalavimai darbuotojams. Personalo parinkimas. Efektyvus personalo planavimas. Personalo mokymas ir kvalifikacijos kėlimas. Personalo darbo apmokėjimas. Rinkos marketingas. Rinkos galimybių analizė. Bendras rinkos ir vartotojų aprašymas. Konkurentų įvertinimas. Marketingo komplekso elementai. Kainų strategija. Paskirstymas. Rėmimas. Pardavimų prognozė. Finansinė informacija. Lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Pelno nuostolio ataskaita. Pinigų srautų ataskaita. Lūžio taško radimas. Sąnaudų prognozė. Rizikos faktorių įvertinimas. Laiko planavimas. Išvados.