Įvadas. Įmonės veikla. Verslo kelionės. Poilsinės ir pažintinės kelionės. Kapitalo formavimas. Įmonės vidinė ir išorinė aplinka. Išorinė aplinka. Tolimosios aplinkos įvertinimas. Vartotojų (pirkėjų derėjimosi) galios įvertinimas. Tiesioginių konkurentų įvertinimas. Vidinė aplinka. Įmonės pranašumų ir silpnybių vertinimas. Įmonės vertybės. Įmonės įvaizdis. Įmonės vidinės ir išorinės aplinkos įtaka vykdomai veiklai. Įmonės planavimo sistema. Darbo užmokesčio sistema ir organizacinė sistema. Darbo užmokesčio sistema. Organizacinė sistema. Darbuotojų skatinimas. Nuobaudų skyrimas. Turizmo įmonės steigimas. Įmonės registravimas. Reikalavimai firmos vardui. Antspaudo įsigijimas. Registravimasis valstybinėje mokesčių inspekcijoje. Registravimasis PVM mokėtoju. Registravimasis Sodroje. Firminis ženklas – reklamai. Vizitinė kortelė. Firminiai blankai. Produkto analizė. Turizmo produkto samprata. Kaina. Turizmo paslaugų paketo sudarymas. Kelionės paketo sudarymo kaštai. Finansų planas. Finansų plano sudarymas. Investicijų poreikis. Išvados.