Įvadas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Tyrimo objektas. Tyrimo problema. Analizės rezultatai ir jų taikymo sritys. Veiksmai lemiantys įmonės gaminių ir paslaugų asortimentą. Gaminio, prekės ir paslaugos samprata. Gaminių ir paslaugų asortimento samprata, parametrai. Gaminių ir paslaugų asortimentas. Prekių hierarchijos lygiai. Gaminių ir paslaugų asortimento klasifikavimo ir jo sudarymo principai. Asortimento politika ir paslaugų politika. Gaminių ir paslaugų asortimento tobulinimo kryptys. Marketingo aplinkos veiksniai. Konkurencija. Poreikiai. Paklausa. Marketingo planas. Pateikimo strategija. Kainodaros strategija. Reklama ir rėmimas. Gamybos išlaidos ir kaina. Įmonės veikla. Galimos problemos ir kliūtys. Alternatyvi veikla. Kapitaliniai įdėjimai ir jo panaudojimas. Įrenginių nusidėvėjimo skaičiavimo metodas. Organizacinė firmos struktūra. Reikalavimai. Pareigos. Teisės. Atsakomybė. Išvados.