Santrauka. Verslo idėja. Misija. Tikslas. Rizika. Rizikos veiksniai. Išvada. Marketingas. Situacijos analizė. Teisinė – politinė aplinka. Ekonominė aplinka. Technologinė aplinka. Ekologinė aplinka. Įmonės vieta. Marketingo tikslai. Marketingo strategija. Rinkos apžvalga. Paslaugų rinkos vartotojai. Konkurencijos analizė. Rinkodaros planas. Kainodara. Pardavimo strategija. Pardavimų apimties prognozė. Reklama. Reklamos išlaidos. Turto pasiskirstymas tarp savininkų. Įmonės veikla. Personalas. Įmonės perspektyviniai tikslai. Marketingo biudžetas. Paslaugos. Paskolos mokėjimo planas. Projekto kaštai ir finansavimo šaltiniai. Pardavimų apimties prognozė. Gamybos planas. Patalpos. Įrengimai. Įrengimai ir jų nusidėvėjimas. Žaliavų ir medžiagų sąnaudų apskaičiavimas. Valdymo personalas ir darbuotojai. Prognozuojamas darbuotojų darbo užmokestis. Organizacinė valdymo struktūra. Rizikos įvertinimas. Finansinė informacija. Lėšų poreikis ir jų šaltiniai. Prognozuojama pelno (nuostolio) ataskaita. Balansas.