Įkelti darbą
Šperos.lt
> Vadyba
> Verslo planai
> Klientų aptarnavimo proceso valdymo praktika: bankas AB "Hansa–LTB"
Klientų aptarnavimo proceso valdymo praktika: bankas AB "Hansa–LTB"
9.8
(
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Organizacija AB bankas "Hansa–LTB", Šiaulių regiono skyrius (RS), Joniškio klientų aptarnavimo poskyris (KAP). Įvadas. Proceso dalyviai. Planavimas. Skatinimas. Kontrolė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Praktikos ataskaitos
Kategorija:
Vadyba
,
Verslo planai
Apimtis:
10 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo tipas:
17.61 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Klientų aptarnavimas valstybinio socialinio draudimo skyriuose
Veiklos pobūdis, darbo organizavimas ir klientų aptarnavimas: prekybos tinklas "Rimi"
Klientų analizė (3)
Materialaus produkto gamybos proceso valdymo praktika organizacijoje: šaldyti duonos ir pyrago gaminiai UAB "Mantinga"
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje
Klientų analizė (2)
Mėsos gaminių valdymo praktika: AB "Nematekas"
Klientų analizė
Efektyvaus klientų aptarnavimo elementai