Šperos.lt > Vadyba > Verslo planai > Klientų aptarnavimo proceso valdymo praktika: bankas AB "Hansa–LTB"

Klientų aptarnavimo proceso valdymo praktika: bankas AB "Hansa–LTB"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Organizacija AB bankas "Hansa–LTB", Šiaulių regiono skyrius (RS), Joniškio klientų aptarnavimo poskyris (KAP). Įvadas. Proceso dalyviai. Planavimas. Skatinimas. Kontrolė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Praktikos ataskaitos
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 17.61 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą