Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Verslo planas: "Oriflame" kosmetikos platinimas IĮ "Klasikinė mada"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo planas: "Oriflame" kosmetikos platinimas IĮ "Klasikinė mada"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041
Aprašymas

Įmonės pristatymas. Trumpa įmonės charakteristika. Istoriniai duomenys. Trumpas investicijų apibūdinimas. Trumpas investicijų apibūdinimas. Planuojamos investicijos. Oriflame produktų ir paslaugų privalumai. Projekto įgyvendinimo planas. Investicijų įgyvendinimo grafikas. Įmonės vadovės pristatymas. Marketingas. Mikroaplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. IĮ "Klasikinė mada" veiklą reglamentuojantys įstatymai. IĮ "Klasikinė mada" situacijos analizė. IĮ "Klasikinė mada" SSGG analizė. Marketingo komplekso elementų analizė. Prekė. Kaina. "Oriflame" ir "Avon" prekės ženklų kosmetikos prekių palyginimas. Pateikimas. Rėmimas. Marketingo biudžetas. "Oriflame" prekės ženklo pozicionavimas. IĮ "Klasikinė mada" įmonės rizika. Rizikos veiksniai ir jų neutralizavimo būdai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-13
DalykasVerslo planų analizė
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasAnalizės
Apimtis41 puslapis 
Literatūros šaltiniai0
Dydis123.34 KB
AutoriusŽivile
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo planas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 41 puslapis 
  • Alytaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą