Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Verslo planas: įrankių nuoma PĮ "Technikonas"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Verslo planas: įrankių nuoma PĮ "Technikonas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Santrauka. Verslo aprašymas. Verslo idėja. Pagrindiniai tikslai. Produktai. Įmonės charakteristika. Nuosavybės forma. Žinios apie verslininką ir partnerius. Vietovės, kur įsikūrusi įmonė, aprašymas. Rinka. Bendra rinkos apžvalga ir tendencijos. Prekių vartotojai. Konkurentai. Marketingo planas. Kainos. Pardavimo metodai ir būdai. Reklama ir rėmimas. Veiklos planas. Patalpos. Tiekėjai. Atsargos. Valdymas. Savininkas ir darbuotojai. Finansinė ekonominė informacija. Nuomos įplaukų prognozės 2000m., litais. Sąnaudų prognozės 2000m., litais. Sąnaudų prognozės 2001m., litais. 2000m. veiklos metų sąmata (pinigų srautai) mėnesiais. 2001 m. veiklos metų sąmata (pinigų srautai) ketvirčiais. Pelningumo lūžio taškas.

Ištrauka

Šio darbo tikslas – verslo plano PĮ "Technikonas" įrankių nuomos padaliniui sudarymas.
Įmonės filialo veikla Vilniaus regione - rezultatai, klientų aptarnavimo lygis ir neišnaudotos galimybės netenkino įmonės vadovų, todėl po rinkos analizės buvo nuspręsta reorganizuoti Vilniaus padalinį – praplėsti biurą, įrengti prekybos salę, įsteigti įrankių remonto, nuomos ir mažmeninės prekybos padalinius. Nuomos padalinio įkūrimas buvo sąlygotas dabartine sunkia Lietuvos ekonomine situacija ir įmonių perkamosios galios sumažėjimu. Įmonės – statybinės organizacijos, kurios yra PĮ "Technikonas" tikslinė grupė, mieliau išsinuomoja įrankį reikalingą tam tikram darbui atlikti nei jį įsigyja.
Įrankių nuomos pagrindiniai tikslai – tai papildomų pajamų gavimo galimybė bei kokybiškesnis klientų aptarnavimas.
Atsižvelgiant į Kauno filialo patirtį nuomojant įrankius bei konkurentų siūlomą įrankių nuomos asortimentą ir kainas buvo suformuota Vilniaus filialo pasiūla.
PĮ "Technikonas" orientuojasi į tokias vartotojų grupes: 1) esamus klientus,
2) sėkmingiausias statybos įmones, 3) įmones, kurių būstinės yra ne Vilniuje, tačiau dirbančias sostinėje, 4) nedideles statybos ir renovacijos įmones ir pagal patentus dirbančius asmenis, 5) fizinius asmenis.
Pagrindiniai įmonės konkurentai – tai nuoma, mažmenine bei didmenine prekyba užsiimančios bendrovės – UAB "Tikrasis dažas", UAB "Vikalsta", UAB "Gotas", UAB "A-Ramirent", UAB "Andaigė", UAB" Ncc industri", UAB "Autodalys visiems". Pirmos trys firmos sudaro didžiausią konkurenciją rinkoje. Kitų įmonių paslaugos yra mažiau panašios, skiriasi jų specializacija ir pan.
Nuomos padalinio kainodaros strategija yra nustatoma orientuojantis į konkurentus. Ši strategija pasirinkta todėl, kad įmonė negali diktuoti kitokios kainų politikos, nes atėjo į rinkos nišą, kurioje jau yra "žaidėjų".
Pardavimo metodu pasirinktos ilgalaikės arba trumpalaikės, priklausomai nuo kliento svarbos, nuomos sutartys. Atsiskaitymas už paslaugas vyksta grynais arba banko mokėjimo pavedimu per 5 – 30 dienų.
Reklamai iš rėmimui 2000 metais numatyta skirti 10,3 tūkst. Lt.
Nuomos padaliniui papildomų patalpų nereikia, tai atliekama prekybos salėje.
Visus įrankius, priedus ir medžiagas tiekia pati įmonė, t.y. jokių tarpininkų tarp įmonės ir gamintojų nėra. "Technikonas" tiekia tik Vakarų Europos įrankių gamybos lyderių produkciją.
Nuomos padalinys savo atsargų arba sandėlio neturi. Visos prekės tiekiamos iš centrinio sandėlio Kaune arba prekybos salės Vilniuje.
2000 metais "Technikonas" planuoja gauti iki 29000 litų pajamų, o 2001 metais – 56000 litų. Turint nuomoje patikimus ir profesionalius įrankius, padalinys nereikalaus didėlių investicijų.
Teikiant kokybišką paslaugą ir lanksčiai reaguojant į pirkėjų poreikius, "Technikono" nuomos padalinys planuoja pasiekti nustatytus tikslus, tuo pačiu atnešant įmonei papildomas pajamas.


1. Verslo aprašymas
1.1. Verslo idėja.

Iki 1999 metų gruodžio mėn. firmos "Technikonas" Vilniaus biure dirbo 4 darbuotojai, kurių pagrindinė veikla buvo didmeninių parduotuvių ir didelių statybos įmonių aptarnavimas ir konsultavimas. Nedideliuose nuomojamose patalpose miesto centre buvo sandėlis ir biuras (bendras plotas apie 60m2).
Įmonės tikslai Vilniaus regione, rezultatai, klientų aptarnavimo lygis ir nevisapusiška veikla Vilniuje netenkino įmonės vadovų. Todėl, po rinkos analizės buvo nuspręsta išplėsti Vilniaus padalinį – įsigyti biurą (apie 350m2), kur galima būtų patogiai bendrauti su klientais (organizuojant mokymus, seminarus, pristatymus), pateikti visą įmonėje turimą asortimentą (prekybos salė), įsteigti įrankių remonto, nuomos ir mažmeninės prekybos padalinius. Dėl ploto (o tuo pačiu ir personalo) stygiaus tai padaryti anksčiau buvo neįmanoma. O ne pilnas produkcijos ir paslaugų pateikimas trukdė užimti naujas rinkos dalis, gauti didesnį pelną ir pilnai patenkinti esamų klientų poreikius.
Naujas biuras, aukšto lygio kokybiškas klientų aptarnavimas, labai greitas įrankių remontas (remonto laikas sumažėjo 2-3 darbo dienomis) leido pakelti "Technikono" įvaizdį Vilniuje ir pritraukti naujus klientus.
Atidarius Vilniuje biurą (1999 m. gruodžio mėn.), įrankių garantinio ir pogarantinio aptarnavimo servisą ir prekybos salę, buvo nuspręsta įsteigti ir nuomos padalinį. Atlikus Vilniaus miesto rinkos analizę ir remiantis puikiais Kauno rezultatais bei sukaupta patirtimi buvo priimtas teigiamas sprendimas dėl nuomos padalinio įsteigimo Vilniuje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-09
DalykasVerslo planų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis55.58 KB
Autoriuslenuska
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo planas irankiu nuoma [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą