Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Viešbučio steigimas: "Adorus"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Viešbučio steigimas: "Adorus"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435
Aprašymas

Įvadas. Esamos situacijos analizė. Viešbučio steigimo vieta. Apgyvendinimo įmonės tipas. Patalpos ir jų įrengimas. Viešbučio įregistravimas. Viešbučio padaliniai, jų funkcijos ir teikiamos paslaugos. Darbuotojai. Viešbučio "Adorus" darbuotojų funkcijos. Rėmimas, reklama. Finansinė dalis. Pagrindiniai viešbučio veiklos rodikliai. Išvados.

Ištrauka

Kasmet Lietuvoje ir visame pasaulyje atsiranda vis daugiau viešbučių. Viešbučių verslo plėtimasis yra susijęs su turizmo verslo plėtote. Viešbučių veikla yra laikoma labai pelninga. Lietuvoje nemažą pajamų dalį valstybės biudžete sudarys pajamos iš viešbučių veiklos. Visa tai, ko reikalauja svečiai turi būti pateikiama jiems patogiausiu būdu. Viešbučio vadybos sėkmė priklauso nuo svečių priėmimo tarnybos, kambarių ūkio, techninių tarnybų, maitinimo ir rinkodaros skyrių nepriekaištingo darbo.
Spartūs ekonomikos pokyčiai, greita technologijų kaita, nauji iššaukiantys konkurentai verčia įmones skirti didelį dėmesį strateginiam įmonės vystymui, pasitelkus verslo planą. Sparčiai plėtoti Lietuvos viešbučių verslą skatina tai, kad Lietuva pradėjusi ilgą ir sudėtingą rinkos ekonomikos procesą: kuriamos bendros su užsienio partneriais įmonės, skatinamos užsienio investicijos. Atsidarius sienoms į Lietuvą atvyksta svečių, kurie lanko gimines, pažystamus, tvarko verslo reikalus, ir dažniausiai apsistoja viešbučiuose.
Todėl mūsų darbo tikslas:
1. išnagrinėti viešbučio steigimo galimybes Druskininkų mieste;
2. ištirti konkurencinę situaciją;
3. apžvelgti situaciją Lietuvoje ir Druskininkų mieste;
4. nurodyti reikalingus dokumentus viešbučio įregistravimui;
5. numatyti darbuotojų skaičių ir reklamos rūšis bei formas;
6. atlikti viešbučio vienerių metų finansinės veiklos analizę.
Pagrindinis mūsų steigiamo viešbučio veiklos tikslas – įgyvendinti verslo idėją ir gauti kuo didesnį pelną, teikiant kuo aukštesnės kokybės paslaugas bei aptarnavimą.
Pagrindinis verslo tikslas pirmaisiais egzistavimo metais įsitvirtinti rinkoje, kad būtų galima padengti išlaidas ir gauti kuo didesnį pelną.


Lietuvos Respublikos Turizmo Įstatymo Pakeitimo įstatymas apibrėžia apgyvendinimo paslaugos sąvoką – būtinas apgyvendinimui sąlygas ir veiklos, kuria tenkinami turisto nakvynės ir higienos poreikiai, rezultatą. Įstatymo penktame skirsnyje nurodomi turizmo paslaugų teikėjai:
1. juridiniai asmenys, teikiantys viešbučio tipo ar specialaus apgyvendinimo paslaugas;
2. fiziniai asmenys, teikiantys nakvynės ir pusryčių ar kaimo turizmo paslaugas;
3. fiziniai ar juridiniai asmenys, teikiantys turistinės stovyklos paslaugas;
4. fiziniai ir juridiniai asmenys, teikiantys apgyvendinimo paslaugas laivuose ir keltuose (toliau – laivuose).

Viešbučiai grupuojami pagal tipus, esamą dydį, buvimo vietą, aptarnavimo ir komforto lygį, eksplotacijos pobūdį, turto nuosavybės ir valdymo formas. Kai kurie viešbučiai skirstomi atsižvelgiant į vietą, kurioje pastatyti vietą ir paskirtį:
- komerciniai;
- oro uosto;
- rezidenciniai;
- kazino;
- kurortiniai ( kurortiniuose viešbučiuose turi būti puikiai suplanuotos pasilinksminimo paslaugos, laisvalaikis ir maitinimas (viešbučiai Palangoje, Trakuose, Nidoje, Druskininkuose).
Pagal aptarnavimo ir komforto lygį viešbučiai skirstomi į klases. Išskiriamos 3 pagrindinės viešbučių klasės:
Deluxe Class- prabangi klasė
First Class- pirma klasė
Tourist class- turistinė klasė.
Atsižvelgiant į tam tikrus skirtumus, dar galima išskirti tarpinius prabangius ir pirmos klasių lygius: aukštesnį (superior) ir žemesnį (moderate).
Visame pasaulyje viešbučiai klasifikuojami suteikiant jiems žvaigždutes pagal Pasaulinio turizmo organizacijos (WTO- World Tourism Organisation) standartą. Tai daroma, norint paslaugų vartotojus informuoti apie paslaugų kokybę, sudaryti jiems galimybę rinktis ir gauti pageidaujamo lygio paslaugas (P. Norvaišienė, 2003). Lietuvoje klasifikavimo sistemoje yra naudojama penkių žvagždučių vertinimo skalė. Apgyvendinimo paslaugų klasifikavimo reikalavimus, klasės suteikimo, panaikinimo, kontrolės ir pažymėjimo (sertifikato) formą bei išdavimo tvarką nustato Lietuvos valstybinis turizmo departamentas pagal Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos rekomendacijas. Klasifikacijai atlikti sudaroma speciali komisija ir patvirtinami jos nuostatai. Klasifikavimas yra labiau orentuotas į pastato inžinerines, technines charakteristikas ir jeigu viešbutis yra įrengtas nekokybiškai, tai patalpos neklasifikuojamos (paprastai viešbučio įrengimo kokybė rodo pastato tinkamumą klasifikacijai).
Viešbučiai Lietuvoje yra skirstomi pagal dydį:
- maži-iki 25 kambarių;
- vidutinio dydžio-25-100 kambarių;
- dideli –101-299 kambarių;
- daugiau nei 300 kambarių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-03
DalykasVerslo planų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis33 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis60.1 KB
Autoriuslaimis
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasJ. Valiaugienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Viesbucio steigimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą