Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Verslo planas: kirpykla
   
   
   
3
naudingas +3 / nenaudingas 0

Verslo planas: kirpykla

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Marketingo planas. Situacijos analizė. Įmonės makroaplinka. Įmonės vieta. Įmonės mikroaplinka. SWOT analizė. Marketingo tikslas. Paslauga. Kainų politika. Pardavimo strategija. Rėmimas. Marketingo biudžetas. Pardavimų prognozės. Pardavimų prognozės optimistiniu variantu. Pardavimų prognozės tikėtinu variantu. Pardavimų prognozės pesimistiniu variantu. Organizacinis planas. Nuosavybės forma. Patalpos ir įranga. Atsargos. Organizacinė valdymo struktūra. Personalas. Pareigos. Teisės. Atsakomybė. Darbo užmokestis. Pesimistiniu variantu. Tikėtinu variantu. Optimistiniu variantu. Rizikos įvertinimas. Finansinis planas. Ilgalaikis turtas (Pagrindinės priemonės). Pradinės išlaidos. Finansiniai poreikiai ir ištekliai. Veiklos sąnaudos (pesimistiniu). Veiklos sąnaudos (tikėtinu). Veiklos sąnaudos (optimistiniu). Pelno (nuostolio) apskaičiavimas (pesimistiniu variantu). Pelno (nuostolio) apskaičiavimas (tikėtinu variantu). Pelno (nuostolio) apskaičiavimas (optimistiniu variantu). Pinigų srautų ataskaita (optimistiniu variantu). Išvados.

Ištrauka

Individuali įmonė "" yra kirpykla. Ji įregistruota 2005m. gruodžio 25 d. Radviliškio miesto savivaldybėje. "" pradės savo veiklą 2006m. kovo – balandžio mėn. Priklausomai, kada įrengs kirpyklą.
Įmonės makroaplinka

Kiekvienos įmonės veiklai didelį poveikį daro tokie makroekonominiai veiksniai kaip bendra šalies ekonominė būklė, jos išsivystymo lygis. Nuo daugiau ar mažiau priklauso gyventojų perkamoji galia, jų elgesys rinkoje, paslaugų paklausa ir jų pardavimas. Visa tai labai svarbu marketingo veiklai.
Ekonominė aplinka – tai marketingo makroekonomikos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, kurie daro įtaką marketingo sprendimams ir veiksmams. Įmonė savo veikloje susiduria su tam tikra visuomenės struktūra, kurią apibūdina tam tikri rodikliai, charakteristikos, pokyčiai:
Šalies bendrasis vidaus produktas;
Pirkėjų pajamos;
Kaupimo lygis;
Prekių kainų lygis;
Kredito gavimo galimybės. ( Pranulis, Pajuodis, 2000 m.)

Ekonominė aplinka labai turi didelę įtaką kirpyklai. Gyventojų pajamos labiausiai įtakoje kirpyklai, nes nuo pajamų priklauso ar vartotojas eis į kirpyklą tik apsikirpti, ar kažką daugiau pasidaryti. Nes jei bus vartotojų žemos pajamos, tai tikrai vien iš to, kad ateis apsikirpti kirpykla gali žlugti. Paslaugų kainų lygis taip pat turi įtakos, nes jei vartotojo pajamos bus žemos, jis gali neiti į kirpyklą.

Socialinė – kultūrinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui. ( Pranulis, Pajuodis, 2000 m.)
Būsimos kirpyklos sėkmę lemia ir demografiniai veiksniai. Viena iš demografinių charakteristikų – gyventojų skaičius. Kuo daugiau žmonių, tuo auga reikalingų poreikių paklausa.
Taip pat turiu atsižvelgti į gyventojų sudėtį atitinkamoms amžiaus grupėms. Kirpyklą galės lankyti asmenys nuo 6 iki 65 metų ir vyresni.
Įvertinant socialinius veiksnius svarbu atsižvelgti į kirpimo madą ir vartotojo poreikius.
Politinė – teisinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, apimantis visuomenės politinių struktūrų veiksmus ir teisės aktus, kurie daro įtaką marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui.
Įmonės veikiančią teisinę aplinką galima suskirstyti į:
įstatymus, reguliuojančius veiklą įmonės viduje;
įstatymus, reguliuojančius veiklą įmonės išorėje. ( Pranulis, Pajuodis, 2000 m.)
Kirpiklos veikla yra glaudžiai susijusi su valstybės įstatymais, teisiniais aktais, potvarkiais, nutarimais, kuriuos svarbu žinoti. Jų nežinojimas ar nepaisymas įmonei gali turėti skaudžių padarinių, atvesti net prie žlugimo. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-05-18
DalykasVerslo planų referatas
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasReferatai
Apimtis32 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis69.04 KB
AutoriusJonas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas9
Mokytojas/DėstytojasAdelė Pasilkatienė
Švietimo institucijaIgnalinos r. Daugėliškio vidurinė mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo planas kirpykla [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 32 puslapiai 
  • Ignalinos r. Daugėliškio vidurinė mokykla / 9 Klasė/kursas
  • Adelė Pasilkatienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą