Įvadas. Darbo tikslas – parengti inovatyvaus produkto kūrimo planą. Teorinė dalis. Inovacijos samprata. Inovacijų klasifikacija. Inovacijų tipai. Inovacijų rūšys. Kitos inovacijų klasifikacinės grupės. Naujų vartojimo produktų klasifikacija. Naujų produktų kūrimo priežastys. Tiriamoji dalis. Trumpas įmonės "x" aprašymas. Vidinių veiksnių analizė. Išorinių veiksnių analizė. Vartotojai. Tiekėjai. Konkurentai. Politiniai – teisiniai veiksniai. Ekonominiai veiksniai. Socialiniai veiksniai. Technologiniai veiksniai. Rinkos veiksniai. Spręstinos problemos. Inovacinio projekto aprašymas. Inovacinio projekto tikslai. Uždaviniai. Veiklos. Ištekliai. Pasiekimai, rezultatai, poveikis. Produkto gamybos procesas. Išvados.