Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Įmonės verslo projektavimas: kelionių organizavimo paslaugos UAB "Rojaus kampelis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės verslo projektavimas: kelionių organizavimo paslaugos UAB "Rojaus kampelis"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768697071727374757677787980818283848586
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – įkurti įmonę, suplanuoti jos veiklą. Kompetencijų sąrašas. Santrauka. Turizmo įmonės įkūrimas. Turizmo verslo aprašymas. Verslo idėja ir misija. Įmonės aprašymas. UAB "Kelionių rojus" registravimas. Higienos pasas. Pažymėjimo, patvirtinančio, kad kelionių organizatorius atitinka nustatytus reikalavimus, išdavimo tvarka. Kelionių organizatoriaus "Rojaus kampelis" pavadinimas ir logotipas. Firminiai blankai, vizitinės kortelės. Rinkodara. Turizmo būklės apžvalga 2008 metais. Atvykstamasis turizmas: apgyvendinimo sektorius. Atvykstamasis turizmas: kelionių organizavimo sektorius. Išvykstamasis turizmas. Turizmo pajamos. Vietinis turizmas: apgyvendinimo sektorius. Vietinis turizmas: kelionės. Situacijos analizė. Makroaplinka. Lietuvos ekonomikos raida ir perspektyvos. Lietuvos demografinė padėtis. Mokslinė technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Teisinė aplinka. Rinkos dalies išskyrimas ir apibūdinimas. Kurortinių paslaugų vartotojų analizė. Konkurencinė aplinka. Mano konkurentai kelionių organizatoriai Kaune. Rinkodaros planas. Kainų politika. Pardavimo strategija. Reklama ir rėmimas. Turizmo organizatoriaus "Rojaus kampelis" reklamos priemonių analizė. Spausdintų reklamos priemonių analizė. Paslaugos analizė. Birštono miesto ir jo apylinkių turizmo ištekliai. Kelionių organizatoriaus "Rojaus kampelis" teikiamos paslaugos. Turizmo paslaugų paketai. Kelionė Lietuvoje. Lietuvos sostinės ir Dzūkijos kraštas. Kelionė į Austriją. 10 dienų jaunimo stovykla Birštone "Laimingų žmonių forumas". Konferencijų rengimas. Vietos analizė. Patalpos ir įrengimai. Tiekėjai. Turizmo veiklos reglamentavimas. Vadyba. Organizacinė įmonės struktūra. Darbuotojų kvalifikaciniai reikalavimai. Bendrovės valdymas. Akcininkų teisės ir pareigos. Darbuotojų darbo užmokestis. Rizikos veiksniai. Finansinis planas. Reikiamos lėšos ir jų panaudojimas. Banko kreditas ir jo grąžinimo planas. Pelno ataskaita. Organizuojama pinigų srautų ataskaita. Išvados. Priedai (1).

Ištrauka

Žmogaus laiko vertė kyla labai sparčiai. Todėl vis daugiau laiko skiriama efektyviam laiko naudojimui. Daug laiko skiriama darbui, kitai su darbu susijusiai veiklai ir buičiai, nes ši veikla užtikrina žmogaus materialią gerovę. Nežymiai sutrumpėjo miegas, labiausiai pasikeitė laiko kiekis, skiriamas mokymuisi, darbui ir laisvalaikiui. Daugėja laisvalaikio darbo laiko sąskaita, nes didėja darbo našumas, gerėja ryšiai, transportas, informacijos perdavimas, paslaugos ir technologijos.
Laisvalaikis – laikas likęs nuo darbo, fiziologinių poreikių tenkinimo ir buities.Laisvalaikio metu žmonės renkasi labai įvairią veiklą: kuria, dalyvauja politikoje, gražina savo būstą, pramogauja, keliauja, sportuoja ir t.t. Bent nedidelę dalį savo laisvalaikio žmogus privalo skirti poilsiui, tiek fiziniam, tiek dvasiniam, nes kitaip jis negalės efektyviai dirbti.
Rekreacija – žmogaus fizinių ir dvasinių jėgų atgavimo procesas.
Rekreacija apibūdinama kaip:
veikla, kuria užsiimama laisvalaikio metu;
veikla, skirta malonumui, pomėgiams, asmenybės ugdymui;
veikla, kuri gali būti aktyvi ir pasyvi;
lauko, švenčių ir atostogų veikla, į kurią įeina ir turizmas.
Rekreacija skirstoma į keturias rūšis:
kasdienę;
savaitgalio;
švenčių;
atostogų.
Kiekvienai iš šių rūšių dažniausiai būdinga skirtinga veikla, nes kiekviena veikla reikalauja skirtingų sąnaudų. Tad ne visoms veiklomis galima užsiimti kasdien.
Diplominio darbo objektas – turizmo organizatorius AB "Rojaus kampelis"
Darbo tikslas – įkurti įmonę, suplanuoti jos veiklą.
Darbo uždaviniai:
Atlikti literatūros analizę .
Įvertinti turizmo savybes.
Išanalizuoti Kauno regiono ir Birštono miesto turizmo rinką;
Sukurti savo produktą;
Pateikti ir išnagrinėti statistiką susijusią su vietinio ir išvykstamojo turizmo rinka.
Atlikti teisės aktų analizę.
Pasiūlyti kelionių organizatoriaus veiklos tobulinimo ypatybes.
Išanalizuoti įmonės konkurentus;
Nustatyti įmonės kainodaros tikslus;
Sudaryti organizacijos valdymo struktūrą;
Apskaičiuoti įmonės pelną;
Įvertinti rizikos veiksnius
Darbo tyrimo metodai :
1. Literatūros palyginamoji ir apibendrinamoji analizė, grafinė analizė.
2. Interneto svetainių informacijos ir apklausos rezultatų analizė.
3. Rašydama darbą autorė remiasi aprašomuoju, analizės, lyginamuoju, apklausos ir kai kuriais kitais metodais.
Darbo struktūra. Darbą sudaro įvadas, teorinė – analitinė dalys, išvados, literatūros sąrašas.
Rengdama šį darbą, rėmiausi savo sukauptomis žiniomis, turizmo dėstoma medžiaga, kitų specialistų ir pačios atliktų rinkos tyrimų rezultatais. Taip pat, rengiant šią medžiagą, buvo panaudotos Vakarų šalių autorių knygos apie turizmą, Lietuvos autorių knygos, kuriose aptariama bendrojo marketingo bei paslaugų marketingo teorija, taip pat buvo pasitelkti statistiniai leidiniai.


Kiekvieno reiškinio esmė atsispindi jo sąvokoje. Turizmo sąvoka per amžius daug kartų kito, ir iki šiol nėra vieningos nuomonės , kas yra turizmas. Pats žodis " turizmas" reiškia kelionę iš vienos vietos į kit, sugrįštant į pirmąją. Išvertus iš prancūzų kalbos, turizmas - tai išvyka, iškyla, t.y. laisvalaikio kelionė, vienas iš pagrindinių aktyvaus poilsio būdų, paplitęs daugelyje šalių.
Pirmieji išsamesni turizmo apibrėžimai suformuluoti antroje XXa.pusėje. 1954m. Jungtinių Tautų Organizacijos (JTO) priimtu nutarimu, turizmas apibūdinamas kaip "aktyvus poilsis už savo nuolatinės gyvenamos vietos ribų, padedantis gerinti sveikatą, fiziškai lavinti žmogų.
Tačiau apibūdinant turizmą dažniausiai yra naudojamas PTO pasiūlytas apibrėžimas , apibūdinantis turizmą, kaip visas kelionių, ekskursijų rūšis, kai asmuo asmuo palieka savo nuolatinę darbo ir gyvenamą vietą ilgiau nei vieną parą ir trumpiau nei 12 mėnesių ir kai išvykos tikslas nėra samdoma, apmokama veikla. Juo vadovaujamasi ir Lietuvos Nacionalinėje turizmo plėtros programoje, pagal kurią " turizmas apima visas kelionių, atostogų, ekskursijų rūšis, kada žmogus palieka savo nuolatinę gyvenamą vietą ilgiau nei 1 parą ir trumpiau negu 12 mėnesių, o kelionės tikslas nėra samdoma veikla" (2. Lietuvos Nacionalinėje turizmo plėtros programa. – V.,- Kaunas,-1993,-P.3.) panašiai suformuluotas turizmo apibrėžimas ir Lietuvos Respublikos turizmo įstatyme.
Turizmas – tikslinga žmonių veikla, susijusi su kelione ir laikinu buvimu už nuolatinės gyvenamos vietos ribų ne ilgiau kaip vienerius metus, jei ši veikla nėra mokymas ar mokamas darbas lankomoje vietoje.
Įmonė žada pasiūlyti keliones po Lietuvą, Kauno apskritį, Birštono miestą ir jo apylinkes.
t.y. laisvalaikio kelionė, vienas iš pagrindinių aktyvaus poilsio būdų, paplitęs daugelyje šalių.
Turizmą, kaip ekonominę sistemą, sudaro dvi posistemės:
turizmo subjektas;
turizmo objektas.
Turizmo subjektas – tai turizmo paslaugų vartotojas, žmogus su visa jo turistinių poreikių ir elgesio motyvų įvairove. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-03
DalykasVerslo planų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis80 puslapių 
Literatūros šaltiniai50 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis253.12 KB
Autoriusilkana
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasIndrė Kurovskienė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones verslo projektavimas kelioniu organizavimo [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 80 puslapių 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 4 Klasė/kursas
  • Indrė Kurovskienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą