Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Verslo planas: vaisių ir daržovių didmeninė prekyba IĮ "Joginta"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo planas: vaisių ir daržovių didmeninė prekyba IĮ "Joginta"

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Verslo plano santrauka. Verslo idėja. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Rizika. Marketingas. Situacijos analizė. Teisinė – politinė aplinka. Ekonominė aplinka. Geografinė aplinka. Pirkėjų analizė. Ekologinė aplinka. Konkurencinė aplinka. Tiekėjų analizė. Marketingo tikslas. Marketingo strategija. Prekė. Kaina. Vieta. Pardavimo skatinimas. Funkcijos. Patalpos ir įrengimai. Tiekėjai. Atsargos. Pirkėjų aptarnavimas. Kita informacija. Personalas. Finansinė informacija. Išvados.

Ištrauka

Verslininkai dažnai mano, kad planavimas yra nuobodus, įkyrus, niekam nereikalingas praėjusių laikų reliktas ir, kad tai didelių organizacijų biurokratų užsiėmimas. Mes drįstame tam prieštarauti – geras planas yra operatyvumo, lankstumo ir suvoktų galimybių prielaida. Jūs patys tuo galite įsitikinti.
Planuodamos savo verslą, smulkiai aprašėme šį procesą – nuo idėjos atsiradimo, subrandinimo iki realizavimo. Mūsų atlikto darbo tikslas – atskleisti savo verslo esmę, nurodyti verslo kūrimo priežastis, pasekmes bei perspektyvas, sudominti investuotojus.
Verslo idėja prasideda nuo tam tikro verslo sumanymo. Pasirinkdamos galimybę atidaryti vaisių ir daržovių didmeninės prekybos įmonę "Joginta", stengsimės, kad mūsų verslas būtų patrauklus ir reikalingas, sieksime finansinių, socialinių ir kitų tikslų. Nesiginčijame, kad pagrindinis mūsų įmonės tikslas yra verslo idėjos įgyvendinimas ir pelno gavimas. "Vaisiai ir daržovės – kiekvieno skoniui ir sveikatai" – skelbia mūsų įmonės misija.
Verslas rinkos ekonomikoje visada susijęs su mažesne ar didesne rizika. Sutinkame. Įvertinome rizikos veiksnius, numatėme galimus jų neutralizavimo būdus. Žinodamos rizikos prigimtį ir priežastis, galėsime išvengti neigiamų jos pasekmių versle ar bent jau sušvelninti jos poveikį.
Suvokdamos marketingo veiksnių svarbą šiandieniniam verslui, marketingo analizei skyrėme nemažai dėmesio. Išanalizavome mikroekonominę bei makroekonominę aplinkas. Jei mikroekonominės aplinkos elementai – kaina, prekė, pateikimas, rėmimas – priklauso nuo mūsų pačių sugebėjimo dirbti, tai makroekonominės aplinkos poveikis nepriklauso nuo įmonės galimybių. Čia galime tik prognozuoti, stebėti atitinkamai reaguoti ir prisitaikyti. Daug dėmesio skiriame patraukliai prekei, prieinamai kainai, patogiam pateikimui ir sudominančiam rėmimui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-11-14
DalykasVerslo planų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis34.79 KB
AutoriusJolicka
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasK. Kindsfaterienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo planas vaisiu ir darzoviu didmenine prekyba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 16 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • K. Kindsfaterienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą