Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Verslo planas: obuolių sūrio gamyba UAB "Obuolių magija"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo planas: obuolių sūrio gamyba UAB "Obuolių magija"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647
Aprašymas

Obuolių sūrio gamybos verslo projektas. Santrauka. Įmonės veiklos analizė. Įmonės veiklos kryptys ir tikslai. Potencialūs konkurentai ir vartotojai. Produkcijos aprašymas. Siūlomo projekto esmė. Marketingo planas. Bendra rinkos apžvalga. Tikslinės rinkos nustatymas. Asortimento parinkimas. Pakuotė. Kainų strategijos nustatymas. Produkto pateikimas vartotojams. ėmimo priemonių parinkimas. Pardavimų prognozė. Gamybos planas. Gamybos procesas. Technologinė įranga. Vietovė ir patalpos. Tiekėjai. Atsargos ir sandėliai. Organizacinis planas. Juridinė įmonės forma. Bendrovės organizacinė struktūra. Personalas. Finansinis planas. Lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Pradinės išlaidos. Prognozuojama pelno ataskaita. Prognozuojamas balansas. Lūžio taško analizė. Prognozuojami ekonominiai rodikliai. Rizikos įvertinimas. Pagrindiniai rizikos faktoriai. Rizikos mažinimo galimybės. UAB "Obuolių magija" SSGG analizė. Priedai (7 psl.).

Ištrauka

Uždaroji akcinė bendrovė "Obuolių magija" ruošiasi atidaryti gamybos cechą, kuriame bus gaminamas obuolių sūris. Idėja kilo pastebėjus, jog šio produkto pasiūla rinkoje yra labai nedidelė. Vadinasi firmos pranašumas toks, kad obuolių sūrių rinka neprisotinta, nėra intensyvios konkurencijos. Todėl įmonės steigėjai tikisi įvesti savo gaminamą produktą į rinką ir užimti joje tvirtas pozicijas. Nagrinėjat vartotojų poreikius, buvo pastebėta, jog dabartinėmis sąlygomis, kuomet Lietuvos rinka prigrūsta iš užsienio neekologiškų, sintetinių produktų, žmonės ima labiau vertinti sveikus, Lietuvoje pagamintus, pagal senus papročius gaminius. Bendrovė atlikdama bandomąją gamybą, sukūrė įvairiausių skonių sudedamųjų dalių derinius ir su technologo pagalba, atrinko pačio švelniausio skonio, primenantį močiutės gaminamą obuolių sūrį. Taigi, manoma, jog obuolių sūris turės paklausą, nes jo gamyba Lietuvoje turi senas tradicijas ir jis yra mėgstamas daugumos žmonių. Kadangi šio produkto paruošimas reikalauja tam tikrų gamybos ir laikymo ypatumų, ne kiekvienas gali jį pasigaminti namų sąlygomis. Todėl gaminys bus labiau orientuotas į miesto gyventojus. Dar vienas privalumas – didelė žaliavų pasiūla, kuri lemia žemą jų kainą, o tai įmonei leidžia nustatyti neaukštą, vartotojui prieinamą pardavimo kainą.
Produkto gamybos technologija nėra sudėtinga. Tam reikalingos patalpos obuolių sūrio virimui, džiovinimui, specialūs puodai su maišytuvais, pjaustymo įrengimai bei laikymo sandėliai. Įmonė ketina sudaryti 3 metų patalpų nuomos sutartį, su galimybę ją pratęsti. Reikiamus įrengimus bendrovė ruošiasi įsigyti lizingo būdu, kurių bendra vertė yra 103 000 Lt, o papildomų išlaidų finansavimui paimti ilgalaikę banko paskolą 20 000 Lt (kreditas 2 metams, 5 % palūkanos mokamos kas ketvirtį). Išperkamoji nuoma bus mokama 5 metus, įnešus 15 % pradinį įnašą ir mokant 4.5% palūkanas. Įmonės įstatinis kapitalas sudarys 60 000 Lt. Kiekvienas akcininkas įneš po 30 000 Lt.
Bendrovei vadovaus vienas iš akcininkų - Viktoras Jankauskas. Jis yra baigęs Vilniaus Gedimino technikos universitetą, įgijęs verslo vadybos specialybę. Anksčiau yra dirbęs konditerinių gaminių bendrovės gamybos skyriaus vadovo padėjėju. Ten įgytos žinios ir patirtis gali būti puikiai pritaikytos sprendžiant pagrindinės veiklos problemas. Be to, kelerius metus dirbo marketingo skyriaus vadybininku, todėl gali efektyviai valdyti marketingo komplekso elementus. Taip ypač svarbu pateikiant naują produktą vartotojams.
Įmonė numačiusi jau per pirmus veiklos metus parduoti 124070 vnt obuolių sūrio ir gauti grynąjį pelną 154754 Lt. Antraisiais ir trečiais metais bendrovė planuoja didinti pardavimo apimtis 10 %. Bendrovės užmojai pagrįsti rinkos tyrimais (buvo atlikta vartotojų apklausa, užmegzti ryšiai su produkcijos pirkėjais, perpardavėjais).
Kurdami naują įmonę, steigėjai realiai vertina galimus rizikos veiksnius, kurie sąlygotų įmonės veiklos rezultatus. Pagrindinės problemos gali būti susijusios su savikainos padidėjimu, tai gali lemti žaliavos kainos padidėjimas. Taip pat įmonės verslo sėkmę gali įtakoti netiesioginių konkurentų veiksmai. Nepaisant to, įmonė rinkoje su prekių pakaitalais pasiruošusi konkuruoti maža kaina ir aukšta kokybe.
Pabaigai galima būtų pažymėti, jog verslo projekto pagrindiniai tikslai yra pagrįsti idėją gaminti obuolių sūrį, gauti pinigines paskolas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-15
DalykasVerslo planų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasKursiniai darbai
Apimtis45 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis217.09 KB
AutoriusIeva
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. S. Valentinavičius
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo planas obuoliu surio gamyba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 45 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Doc. dr. S. Valentinavičius
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą