Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Klientų aptarnavimo proceso valdymo praktika: bankas AB "Hansa–LTB"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Klientų aptarnavimo proceso valdymo praktika: bankas AB "Hansa–LTB"

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Organizacija AB bankas "Hansa–LTB", Šiaulių regiono skyrius (RS), Joniškio klientų aptarnavimo poskyris (KAP). Įvadas. Proceso dalyviai. Planavimas. Skatinimas. Kontrolė. Išvados.

Ištrauka

Mano analizuojama organizacija – AB bankas ,,Hansa – LTB" Šiaulių RS (regiono skyrius) Joniškio KAP (klientų aptarnavimo poskyris) (toliau - ,,Hansabankas" arba bankas). Joniškio KAP kaip ir viso didžiulio ,,Hansabanko", jungiančio tris Baltijos šalis, svarba, veiklos mastai, užduotys yra tie patys. Anot Joniškio KAP valdytojos, jų misija – pažinti klientų poreikius, siūlyti jiems tinkamiausius, taupančius laiką ir gerinančius kasdieninį gyvenimą finansinius sprendimus; pagrindinis tikslas – padėti ,,Hansabankui" tapti pirmaujančia finansine institucija Lietuvoje. Kitos paslaugos, kurias teikia šis bankas: aktyvių mokėjimo kortelių, aktyvių ,,hansa.net" kortelių išdavimas, tiesioginio debeto sutarčių, ,,Mobilaus banko", ,,Banko telefonu 1633", pensijų kaupimo sutarčių sudarymas bei mokesčių mokėjimas, valiutos keitimas, paskolos išdavimas ir kt. Bankas teikia paslaugas visoms klientų grupėms, tačiau didžiausią dėmesį skiria vidutinio dydžio įmonėms ir privatiems klientams. Efektyviai veikti įgalina centralizuota IT sistema. Pagrindinė darbo priemonė – kompiuteriai, kurie sujungti į bendrą tinklą. Nepaisant to, kad centralizuota sistema kelia oprecinę riziką, paslaugų kokybė nepalyginamai išaugo. Taip pat darbą lengvina faksai , telefonų aparatai, automobilis, kt. priemonės.
Darbinė Joniškio KAP komanda susideda iš 9 asmenų. Darbuotojai buvo atrenkami konkurso tvarka. Pagrindiniame tiesiogiai paslaugas teikiančiame padalinyje dirba 6 žmonės. Darbuotojų užimamos pareigos:
Poskyrio valdytoja – aukštasis išsilavinimas;
Privačių klientų vadybininkas – aukštasis išsilavinimas;
Vyresnė klientų aptarnavimų specialistė – aukštasis išsilavinimas;
Penki klientų aptarnavimo specialistai, kur du iš jų turi aukštesnįjį, o likusieji aukštąjį išsilavinimą.
Administratorė – aukštasis išsilavinimas


Organizacijos valdymo struktūra pateikta priede (1). Joniškio KAP yra tik labai nedidelė ,,Hansabanko" struktūros dalis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-23
DalykasVerslo planų praktikos ataskaita
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis17.61 KB
Autoriussvokslys
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word klientu aptarnavimo proceso valdymo praktika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Praktikos ataskaitos
  • 10 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą