Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Verslo idėja: turizmo agentūra "Inkariukai Travel"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo idėja: turizmo agentūra "Inkariukai Travel"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Santrauka. Summary. Įvadas. Verslo planas. Įžanga. Įmonės veikla. Įmonės "Inkariukai Travel" veiklos kryptys ir tikslai. Kapitalas. Darbuotojai. Marketingas. Rinkos apžvalga. Turizmo paslaugų poreikio prognozė. Idėjos pristatymas. Turizmo agentūros steigimas. "Inkariukai Travel" siūlomos paslaugos. Finansai. Kapitalo paskirstymas. Atlyginimai. Paskola. Pelnas. Mokesčių politika Lietuvoje. Gyventojų pajamų mokestis. Pelno mokestis. Pridėtinės vertės mokestis (PVM). Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Verslo planas – tai dokumentas, kuriame išdėstoma verslo sumanymo esmė, apibūdinama esama įmonės padėtis (jei ji jau egzistuoja), strategija bei perspektyvos, pateikiama finansinė informacija. Visa tai yra reikalinga, visų pirma, pačiam verslininkui. Verslo planas taip pat teikia informaciją bankininkams, investuotojams, būsimiems partneriams ir darbuotojams. Verslo planą taip pat galima vadinti ir kelrode žvaigžde, kuri nušviečia kelią verslininkui ir jo komandai visokeriopos sėkmės link.
Kiekvienas žmogus per visą savo gyvenimą siekia užtikrinti savo ir savo artimųjų gerbūvį. Dažno galvoje kirba mintis apie nuosavą verslą, be abejo sėkmingą ir pelningą. Taigi kas yra tas stabdys neleidžiantis pasiekti trokštamos laimės? Nagrinėjant šį klausimą galima sutikti daug ir įvairių nuomonių. Vieni teigia jog kliūtis yra postsovietinis žmonių mentalitetas, kiti , kad tai iniciatyvos ar informacijos stoka, treti dar kaltina vyriausybę netikusios teisinės bazės sudarymu ir menku finansavimu smulkiajam ir vidutiniam verslui. Neretą, besidomintį statistika, lietuvį gąsdina ir tai, kad du trečdaliai pradėtų smulkiųjų ir vidutinių verslų jau per pirmuosius trejetą metų bankrutuoja. Nereikia būti matematiku tam kad suvoktum elementarią grėsmę. Mano supratimu tikras verslininkas negali apsieiti be įgimtos, vadinamos - "gyslelės", iš kurios trykšta naujos idėjos, sumanymai, noras juos įgyvendinti, entuziazmas ir visų svarbiausia gebėjimas sutelkti savo komandą bendram tikslui. Nutrūkus bent vienai iš paminėtų grandžių būtent tai ir atsitinka – verslininkas papuola į tuos statistinius, anksčiau minėtus, du trečdalius.
Šiame kursiniame darbe ištyriau esamą padėtį ir galimybes mano verslo idėjai įgyvendinti Šiaulių mieste. Nė viena besikurianti įmonė neišvengia begalės teisinių reikalavimų, leidimų ir licencijų išsipirkimo, tinkamų patalpų įsigijimo, partnerių ir investuotojų pritraukimo. Visas šias verslo steigimą "paskaninančias" subtilybes aiškinausi LR vyriausybės tinklapiuose bei atitinkamoje literatūroje (sąrašas pateiktas 17 psl.) turiu pastebėti jog asmuo norintis tapti tikru verslininku su tam tikra nuosava veikla turi būti be galo kantrus ir imlus naujovėms žmogus. Bet koks atitrūkimas nuo įprasto verslininkui gyvenimo gali sukelti katastrofą (tikrąja to žodžio prasme) jo įmonei, bei apversti jo pačio gyvenimą 180o kampu (juk garbingas verslininkas turi nebijoti prisiimti atsakomybę už padarytas klaidas). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-05
DalykasVerslo planų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis28.63 KB
AutoriusEgle
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/Dėstytojaslekt. Liongina Juozaitienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo ideja turizmo agentura [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • lekt. Liongina Juozaitienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą