Šperos.lt > Vadyba > Verslo planai > Verslo planas: ledų gamyba "Šaltukas"

Verslo planas: ledų gamyba "Šaltukas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Rinkodaros komplekso programos elementai. Įmonės naudojama rinkodaros orientacija. Kodėl būtent ši? Mikroaplinkos elementai. Jų įtaka įmonei "Šaltukas". Makroaplinkos elementai. Jų įtaka įmonės "Šaltukas" veiklai. Įmonės "Šaltukas" rinka Lietuvoje. Realioje ledų rinkoje esančių stambiausių įmonių konkurenčių skaičius. Įmonių konkurenčių pavadinimai, adresai, telefonų numeriai, telefaksai ir kiti duomenys. Įmonių išdėstymas geografiniu principu. Konkurentų gaminama produkcija. Konkurentų gaminamos produkcijos kainos ir taikomos kainų strategijos. Konkurentų gaminamos produkcijos gaminamų prekių pateikimo metodai ir pateikimo strategijos. Konkurentų taikoma prekių rėmimo politika. Įmonių konkurenčių užimamos rinkos dalys. Įmonės "Šaltukas" vartotojų rinkos segmentacija. Segmentacija demografiniu, geografiniu, psichografiniu ir vidaus elgesio kriterijais. Tikslinė rinka. Vartotojų elgesio (išorės ir vidaus) faktoriai, įtakojantys įmonės prekių pirkimą. Kodėl tokie? Valgomųjų ledų apibūdinimas. Valgomųjų ledų charakteristikos kiekviename prekės lygmenyje. Prekių asortimentas ir asortimento galimos tobulinimo kryptys. Gaminamų valgomųjų ledų identifikavimo strategijos. Ledų įpakavimas, jo elementai. Galimos prekės gamybos nutraukimo priežastys. Kainos nustatymo strategija. Kainos nustatymo tikslas vartotojų rinkoje. Kainos nustatymo metodas. Galimos kainos nustatymo strategijos. Veiksniai, sąlygojantys galutinės kainos nustatymą. Pateikimo strategija. Prekės pateikimo kanalai. Prekės pateikimo strategija. Prekės pateikimo metodas/metodai. Rėmimo strategija. Rėmimo veiksmai gaminamai prekei – ledams. Rėmimo strategija. Reklaminis pranešimas. Rėmimo biudžeto sudarymo metodas. Įmonės "Šaltukas" rėmimo biudžetas. Įmonės analizė. Įmonės vizija. Įmonės tikslas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 288.44 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą