Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Verslo planas: žuvies parduotuvė IĮ "Piranija"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo planas: žuvies parduotuvė IĮ "Piranija"

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Organizacijos pristatymas. Įmonės charakteristika. Marketingas. Rinka. Konkurentai. Prekė. Kaina. Reklama. Įmonės valdymas. Firmos juridinis statusas. Įgyvendinamos strategijos analizė SWOT metodu. Įmonės strategijos formavimo principas. Įgyvendinamos strategijos analizė SWOT metodu. Strateginių tikslų įgyvendinimo priemonės. Organizacinės veiklos strategija. Verslo vizija. Verslo misija. Išvados.

Ištrauka

Strateginis planavimas – t.y. procesas , kurio metu yra nustatoma organizacijos misija , formuojami jos tikslai , pasirenkama strategija , nustatomi reikalingi resursai , kurie yra parenkami ir paskirstomi siekiant užtikrinti organizacijos efektyvumą ateityje . Strateginio planavimo procesas - t.y. instrumentas , padedantis priimti valdymo sprendimus . Jo užduotis yra užtikrinti naujoves ir organizacinius pokyčius tokiu būdu , kad būtų galima adekvačiai reaguoti į aplinkos pokyčius . Strateginio planavimo esmę sudaro atsakymai į šiuos klausimus :

1. Kokia esama organizacijos padetis ir jos strateginė situacija aplinkoje ?
2. Kokią organizacijos padetį įsivaizduoja vadovai ateityje ?
3. Kokie sunkumai gali iškilti siekiant tikslo ?
4. Ką ir kaip reikia padaryti siekiant tikslų ?

Įmonių bendrijos, sąmoningai derinančios pastangas siekti bendro tikslo, vadinamos organizacijomis. Jų nariai bendromis pastangomis darbo objektą verčia darbo produktu. Kad organizacija sėkmingai gyvuotų ir nuolat atnaujintų veiklos procesą, kad būtų geresni bendri darbo rezultatai, ji turi būti tvarkoma pagal ilgalaikius tikslus - strategiją.
Strategija - organizacijos vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti. Bandoma visaip apibūdinti strategiją:

1. tai planas tam tikrų sąmoningų tikslų, kaip elgtis tam tikrose situacijose vadovams ;
2. tai sprendimai, kaip susieti organizaciją su jos aplinka ;
3. tai sprendimai apie veiklos apimtį ir jos ribas ;
4. tai sprendimai, kaip susieti organizacijos veiklą su resursais .

Strategijos planas nusako įmonės ribas ir nurodo formalią organizacijos kryptį. Strategiją galima traktuoti dvejopai: siaurąja prasme - tai įmonės kryptis, plačiąja prasme - sistema priemonių tai krypčiai realizuoti. Strategija leidžia imituoti įmonės ateitį popieriuje, t.y. ieškoma strateginių alternatyvų, jos derinamos ir pan.
Kuriant organizacijos strategiją, pirmiausia reikia išnagrinėti ją supančią aplinką, susidedančią iš dviejų rūšių. Veiklos aplinka, kurią sudaro organizacijos veikloje tiesiogiai dalyvaujantys arba ją lemiantys veiklos elementai, ir bendroji aplinka, kuri apibūdinama netiesiogiai organizacijos veiklą veikiančiais bruožais. Patirtis rodo, kad klesti tik tos įmonės, kurios sugeba kuo geriau įvertinti vidinę ir išorinę aplinką.
Savo tyrimų objektu pasirinkau nedidelę personalinę įmonę "Piranija".
Darbo tikslas - įvertinti pasirinktos įmonės esamą padėtį ir suformuoti jos strategijos principus. Tai bus atliekama naudojantis SWOT analizės metodu ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-21
DalykasVerslo planų referatas
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis27.46 KB
AutoriusSergejus
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo planas zuvies parduotuve [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą