Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Verslo planas: turizmo įmonė "Transatlantika"
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Verslo planas: turizmo įmonė "Transatlantika"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Įmonės veikla. Verslo kelionės. Poilsinės ir pažintinės kelionės. Kapitalo formavimas. Įmonės vidinė ir išorinė aplinka. Išorinė aplinka. Tolimosios aplinkos įvertinimas. Vartotojų (pirkėjų derėjimosi) galios įvertinimas. Tiesioginių konkurentų įvertinimas. Vidinė aplinka. Įmonės pranašumų ir silpnybių vertinimas. Įmonės vertybės. Įmonės įvaizdis. Įmonės vidinės ir išorinės aplinkos įtaka vykdomai veiklai. Įmonės planavimo sistema. Darbo užmokesčio sistema ir organizacinė sistema. Darbo užmokesčio sistema. Organizacinė sistema. Darbuotojų skatinimas. Nuobaudų skyrimas. Turizmo įmonės steigimas. Įmonės registravimas. Reikalavimai firmos vardui. Antspaudo įsigijimas. Registravimasis valstybinėje mokesčių inspekcijoje. Registravimasis PVM mokėtoju. Registravimasis Sodroje. Firminis ženklas – reklamai. Vizitinė kortelė. Firminiai blankai. Produkto analizė. Turizmo produkto samprata. Kaina. Turizmo paslaugų paketo sudarymas. Kelionės paketo sudarymo kaštai. Finansų planas. Finansų plano sudarymas. Investicijų poreikis. Išvados.

Ištrauka

Per 15 metų išvykstamojo turizmo rinka smarkiai pasikeitė, beveik kas met auga išvykstančių į kitas šalis. Išvykstamasis turizmas. Preliminariais Statistikos departamento duomenimis, Lietuvos kelionių organizatoriai 2004 m. mėn. organizavo turistines keliones į užsienį 157,5 tūkst. Lietuvos gyventojų, tai 27% daugiau nei 2003 m. Per kelionių organizatorius daugiausiai Lietuvos gyventojų išvyko ilsėtis į Turkiją – 31,5 tūkst., tai 79% daugiau nei 2003 m., antroje vietoje Afrikos šalys (pagrinde Egiptas ir Tunisas) – 22,9 tūkst. (155% daugiau nei 2003 m.), po to seka Latvija – beveik 12,6 tūkst. (72% daugiau nei 2003 m.) ir Ispanija – beveik 10,8 tūkst. (15% daugiau nei 2003 m.).
Todėl atsiveria verslo niša kurią vis dar galima užimti jei bus puikiai pasirengusi įmonė gali mesti iššūkį kitoms, jau įsitvirtinusioms įmonėms šioje rinkos dalyje.
Todėl kursinio tema yra labai aktuali.
Darbo tikslas yra išsiaškinti kelis klausymus:
• Darbe reikia išanalizuoti tuzmo paslaugų paketus ir tai kas įeiną į jo kainą,
• Taip pat išanalizuoti įmonės kūrimą,
• Smulkiai išanalizuoti turizmo įmonės steigimą,
• Atskleista turizmo produkto esmę.
Pagrindinis darbo tikslas yra susieti praktinę ir teorinę dalis į bendrą dėstomąją dalį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-24
DalykasVerslo planų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis65.51 KB
AutoriusRobertas
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo planas turizmo imone [speros.lt].DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą