Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Verslo planas: kelionių agentūra UAB "Kelionės tau"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo planas: kelionių agentūra UAB "Kelionės tau"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Turizmo įmonės kūrimas. Turizmo rinka Lietuvoje. Išorinė ir vidinė įmonės aplinkos. Įmonės verslo planas. Finansavimas. Lietuvos regionų turizmo ištekliai. Nacionaliniai parkai. Kurortai. Turizmo informacijos centrai. Turizmo paslaugų paketai. Kelionės po Lietuvą. Kiti maršrutai. Organizacinė struktūra. Atlyginimų sistema įmonėje. Darbo išteklių valdymas. Išvados.

Ištrauka

Turizmas – tai bet kuri kelionė, kai pakeičiama gyvenamoji vieta, bet tai nesusiję su darbo paieškomis. Be tradicinių istorinių – kultūrinių vietų lankymo įdomūs taip pat ir įvykiai, kurie patraukia pačių įvairiausių požiūrių žmones ir vartotojus: gydymo, mokymo, mokslinės įstaigos, prekybos centrai, sporto ir mokslo šventės, sezoniniai prekių išpardavimai. Didelę reikšmę turizme turi ir geografinis faktorius.
Pasaulyje šiandien turizmo klestėjimo ir plėtros laikas. Pasauliniame turizmo versle dirba dešimtys milijonų žmonių, o daugeliui šalių turizmas tapo pagrindine ūkinės veiklos rūšimi ir išgyvenimo galimybe. Turizmo plėtra skatina ir kitų ūkio šakų pagyvėjimą. Transporto sistema, maisto pramonė, statybas pramonė, pramogų verslas, didėjant turistų srautams, taip pat įgauna naujus augimo mastus.
Turizmo verslas ypatingas tuo, jog pradiniame etape nereikalingos didelės investicijos, todėl juo užsiimti gali vidutiniai verslo sluoksniai. Skirtingai nuo kitų pramonės rūšių, turizmo versle suderinami stambių, vidutinių ir smulkių įmonių interesai. Pasaulio turizmo organizacijos (angl. WTO) duomenimis, pastaraisiais metais pasaulio valstybes per metus ap¬lankydavo apie 700 mln. svečių. Pajamos iš turizmo verslo pasiekė 500 mlrd. JAV dolerių. Šiuo metu turizme dirba apie 100 mln. žmonių. Prognozuojama, kad 2005 metais turizmo industrijoje dirbs kas 8 pasaulio darbingo amžiaus žmogus.
Lietuvoje turizmas plėtojamas jau nuo tarpukario, ir sovietmečiu taip pat Lietuva turėjo svarbaus turizmo krašto įvaizdį, o Lietuvos kurortai garsėjo visoje buvusioje TSRS. Tuo metu Lietuva buvo daugelio Vakaruose propaguotų mokslinių idėjų bei patirties perėmėja. Jau prieš 40 metų susidomėta rekreacijos mokslu, daug dirbta formuojant Lietuvos rekreacijos ir turizmo teritorinę-erdvinę sistemą, parengta pirmoji šalies turizmo vystymo schema.
Darbo tikslas: Išanalizuoti turizmo rinką, kuriamos įmonės paslaugas ir jų reikšmę turizmo plėtrai.
Uždaviniai:
• Atskleisti turizmo verslo specifinius bruožus ir rinkos ryšius.
• Apžvelgti integracinius procesus kelionių organizavimo rinkoje.
• Sukurti kelionių paketą.
• Išanalizuoti turizmo rinkos plėtrą Lietuvoje bei tarpininkų vaidmenį, pritraukiant didesnius turistų srautus.
• Išanalizuoti busimos įmonės vietą rinkoje
• Išanalizuoti Lietuvą kaip turistinę šalį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-09
DalykasVerslo planų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis64.07 KB
AutoriusRobertas
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word kelioniu agenturos verslo planas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą