Apibendrinimas. Verslo aprašymas. Bendras sumanymo aprašymas. Verslo sferos apibūdinimas. Firmos istorija arba jos atsiradimas. Sumanymo uždaviniai. Sumanymo unikalumas. Marketingas. Verslo aplinkos veiksniai. Rinkos būklė, jos dydis ir tendencijos. Konkurencija rinkoje. Marketingo tikslai ir strategijos. Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų atranka. Marketingo rinkinio elementai. Produktas rinkos požiūriu. Paskirstymo kanalai. Kainų nustatymas. Reklamavimas ir stimuliavimas. Marketingo veiklos kaštai. Gamyba. Gamybos vykdymo vieta. Paslaugos poreikiai. Reikalingos patalpos. Įrengimai ir kitos priemonės. Tiekimo ir transportavimo veiksniai. Darbuotojų samdymo galimybės. Paslaugos kaštų prognozė. Valdymas. Valdymo grupės sudėtis. Organizacinė firmos struktūra. Juridinė sandara ir sutartys. Kritinė rizika. Numatomos problemos ir kliūtys. Rizikos veiksniai. Alternatyvios veikimo kryptys. Finansai. Reikiamos lėšos ir jų panaudojimas. Pelno ataskaita. Lūžio taško analizė. Gamybos nenuostolingumo taško analizė. Projekto įgyvendinimo grafikas. Priedai