Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Verslo planas: kosmetikos parduotuvė UAB "Jūsų grožiui"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo planas: kosmetikos parduotuvė UAB "Jūsų grožiui"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Santrauka. Verslo idėja. Misija. Tikslai. Rizika. Marketingas. Situacijos analizė. Mikroaplinka. Tiekėjai. Tarpininkai ir pagalbininkai. Klientai (vartotojai). Konkurentai. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Teisinė-politinė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Marketingo strategija. Prekės (paslaugos). Kaina. Pateikimas. Rėmimas. Marketingo biudžetas. Funkcijos (operacijos). Patalpos ir įrengimai. Atsargos. Pirkėjų aptarnavimas. Personalas. UAB "Jūsų grožiui" organizacinės struktūros schema.

Ištrauka

Kuriamos verslo įmonės:
a) Pavadinimas: ,,Jūsų grožiui"
b) Adresas: Povilaičio g. 20, Vilnius
c) Nuosavybės forma: UAB

Verslo:
a) Pobūdis:mažmeninė prekyba
b) Rūšis: mažmeninė prekyba kosmetikos ir higienos prekėmis
c) Papildomos paslaugos: dovanų pakavimas

Potencialūs vartotojai: Atvykstantys ir vietiniai gyventojai, nuo 12 iki 60 ir daugiau metų, turintys nedideles, vidutines ir aukštas pajamas.

Verslo pasirinkimo motyvai:
a) sukauptos žinios ir atitinkama patirtis prekybos srityje;
b) pakankamas nuosavo kapitalo kiekis;
c) kuriamos įmonės išskirtinumas (specializuota parduotuvė, labai platus asortimentas).

Misija: Patenkinti savo klientų poreikius, suteikti geriausią aptarnavimą, kokybiškiausius gaminius ir saviraiškos galimybę, kad jie jaustųsi sveiki ir gražūs, patenkinti savo išvaizda ir pasitikintys savimi.

Tikslai:
a) pelno maksimizavimas;
b) laipsniškas realizacijos apimties didinimas;
c) rinkos pozicijų konkurentų atžvilgiu stiprinimas;
d) įmonės įvaizdžio ir prestižo kūrimas;
e) kaštų mažinimas.

Rizikos veiksniai:
a) stichinės ir kitos nelaimės (gaisras, nelaimingi atsitikimai, sprogimas, įsilaužimas, vagystė);
b) įstatymai (įmonės įstatai, mokesčių įstatymai, muitų įstatymai, draudimo įstatymai);
c) rizika, susijusi su prekių realizavimu (aštrėjanti konkurencinė kova, paklausos sumažėjimas pardavinėjamoms prekėms);
d) finansinės veiklos rizika (apyvartinių lėšų trukūmas, valiutų kursų svyravimai, prekių kainų padidėjimas, palūkanų normos padidėjimas, infliacija, komunalinių mokesčių padidėjimas, įsipareigojimų nevykdymas kreditoriui);
e) rinkos rizika (rinkos nestabilumas);
f) bankrotas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-05
DalykasVerslo planų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis50.65 KB
AutoriusErika
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo planas kosmetikos parduotuve [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą