Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Verslo planai>Verslo planas: reklamos gamyba UAB "EXO IDEA"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo planas: reklamos gamyba UAB "EXO IDEA"

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Verslo idėjos aprašymas. Verslo aplinkos strateginė analizė. Konkurencijos strateginė analizė. Klientų strateginė analizė. Išteklų strateginė analizė. Konkurentų palyginimas. Žmonių išteklių strateginė analizė. Įmonės vizija, misija, tikslai. Išvados.

Ištrauka

Verslo planas - tai dokumentas, kuriame aiškiai išdėstoma verslo sumanymo esmė, apibūdinama esama įmonės padėtis (jei ji jau veikia), numatoma būsima strategija ir ateities perspektyvos, pateikiama finansinė informacija.
Verslo plano struktūra ir jo detalizavimo laipsnis priklauso nuo steigiamos įmonės įgyvendinamo projekto dydžio, veiklos srities. Verslininkas, numatantis gaminti kompiuterius, dėl produkto ir jo rinkos sudėtingumo turi parengti labai smulkų planą. Jei jis planuoja gaminti įvairiarūšę - taip pat reikalingas detalus planas. Bet jei jo verslo sumanymas yra, pavyzdžiui, mažmeninė video kasečių prekyba, sudėtingo plano nereikia rengti. Plano sudėtingumas taip pat priklauso nuo realizavimo rinkos dydžio, konkurentų skaičiaus bei steigiamos įmonės plėtimosi perspektyvų. Kad ir koks sudėtingas būtų verslo planas, jis neturi būti labai ilgas. Paprastai jis būna 10 - 30 puslapių ir neviršija 40 - ties.
Verslo planas reikalingas tiek pačiam verslininkui, tiek bankininkams, potencialiems investuotojams, partneriams, tiek būsimiems firmos darbuotojams, kadangi jis:
• padeda nustatyti būsimos įmonės "gyvybingumą" konkurencijos sąlygomis
• yra orientyras, pagal kurį verslininkas ir jo darbuotojai žingsnis po žingsnio sieks tikslo
• yra svarbus dokumentas, padedantis gauti finansinę paramą iš investuotojų
Potencialius investuotojus domina labai konkretūs verslo plano klausimai, o verslininkui naudingas jau pats atsakymo į klausimus ieškojimo procesas, kadangi priverčia jį susimastyti apie pajamas ir išlaidas, grynųjų pinigų panaudojimą, įsivaizduoti galimas kliūtis kelyje į sėkmę. Verslo plano sudarymo procesas verčia verslininką kritiškai įvertinti savo jėgas, galimybes, kadangi jam tenka atsakyti į daugybę klausimų: kuo ištiktųjų gera idėja, kam skirtas naujas produktas (paslauga), ar atsiras jo pirkėjų, kas bus konkurentai, ar užteks jėgų organizuoti firmos veiklą ir t.t. Atsakydamas į šiuos ir panašius klausimus, verslininkas bus priverstas mintyse permastyti įvairius atsakymų variantus, įsivaizduoti, kaip jis pasielgs vienu ar kitu atveju. Taip priverčia jį geriau pasirengti sunkumams ir iškankso numatyti, kaip bus galima juos nugalėti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-02
DalykasVerslo planų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Verslo planai
TipasKursiniai darbai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis32.84 KB
AutoriusAndrejus
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo planas reklamos gamyba [speros.lt].doc
Microsoft Word Lentele.doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą